• ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
  • کد خبر: 86511
سرمایه گذاری شاه عباسی

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج گفت: این سازمان از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در پروژه احداث مجتمع مدرن تجاری، رفاهی و خدماتی میدان قدس(شاه عباسی)، متناسب با نیازهای روز شهروندان کرج استقبال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ مهدی لطفی با اشاره به بازدید کارشناسان سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج از زمین خالی میدان قدس واقع در روبروی کاروانسرای شاه عباسی، اظهار کرد: در این بازدید ابعاد مختلف پروژه از جمله مساحت، موقعیت جغرافیایی، دسترسی به امکانات و زیرساخت‌ها و همچنین پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مورد بررسی قرار گرفته است.


وی افزود: زمین خالی واقع در شاه عباسی با توجه به موقعیت ممتاز خود، از پتانسیل‌های بسیار بالایی برای سرمایه‌گذاری و ساخت مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و فرهنگی برخوردار است.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج بیان داشت: این مجتمع می‌تواند ضمن رفع نیازهای مختلف شهروندان، به رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال کمک کند.


لطفی گفت: تعریف این پروژه، با استقبال اهالی محل و کسبه و صاحبان مشاغل اطراف زمین شاه عباسی روبرو شده و آن‌ها ابرازامیدواری کردند که با ساخت مجتمع تجاری، اداری، تفریحی و فرهنگی در این مکان، شاهد رونق اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی در منطقه خود باشند.


رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج ضمن اعلام آمادگی ارائه تسهیلات و حمایت‌های لازم، از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت کرد برای سرمایه‌گذاری در این پروژه اقدام کنند.

برای باز کردن شناسنامه پروژه و آشنایی با جزئیات اینجا کلیک کنید

فرصت سرمایه‌گذاری در هسته مرکزی شهر کرج

فرصت سرمایه‌گذاری در هسته مرکزی شهر کرج

فرصت سرمایه‌گذاری در هسته مرکزی شهر کرج

فرصت سرمایه‌گذاری در هسته مرکزی شهر کرج

فرصت سرمایه‌گذاری در هسته مرکزی شهر کرج


منتشر شده در تاریخ ۲۴ خردادماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =